Volkswagen Golf 2.0fsi Sportline Business _Lederen bekleding
€ 5.250,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-10-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.803 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.803 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BT Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lauwerswelle 12 |
Postcode | 9231 DV |
Plaats | Surhuisterveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21274099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bt-occasions.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen Golf 2.0FSI Sportline Business _Lederen bekleding
- Kenteken: 83-TL-HK
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 27-05-2024
- Tellerstand: 181803 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BVY
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1254 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Pakket: Licht en zicht pakket
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Regensensor
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Lichtmetalen velgen 16"
- Parkeersensor achter
- Sportonderstel
- Sportvelgen
Infotainment
- Audio-navigatiesysteem
- Autotelefoon voorbereiding
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Airco
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Het is het logo op deze auto dat u verzekert van de beste kwaliteit: Volkswagen. Want een Volkswagen is niet zomaar een auto, maar een topproduct van de Duitse auto-industrie. Kijk alleen maar naar deze Golf. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Met het lederen interieur ervaart u direct het gevoel van luxe en comfort. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Comfortabel zitten, ook als de rit onstuimig is? Dat kan met de sportstoelen. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het navigatiesysteem. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Met de hulp van de parkeersensoren kost
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.