vorige 11 van 35.690 volgende

Volkswagen Golf 3.2 R32 / DSG / Navi / Leder

€ 10.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-11-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 237.119 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.189 cc
Vermogen 184 kW (251 pk)

Volkswagen Golf 3.2 R32 / DSG / Navi / Leder


€ 10.995,-

Algemeen

Bouwjaar 21-11-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 237.119 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.189 cc
Vermogen 184 kW (251 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kuijten Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Schoenmakerij 17
Postcode 4762 AS
Plaats Zevenbergen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30177308 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kuijtenautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.544 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 2.100 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 235 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik in de stad: 13,2 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

In zeer nette staat verkerende VW Golf R32

Versnellingsbak gespoeld in 2022
Verlagingsset gemonteerd in 2022
Forge luchtfilter
CTS uitlaat --> Originele ook aanwezig

Door de vorige eigenaar is nergens op bespaard.
Velgen ook zeer netjes , enkel wat bedieningspanelen van het interieur zoals de lichtschakelaar zouden vervangen kunnen worden, wat een kwaal is bij de Golf 5...

Voor meer vragen informeer!

= Bedrijfsinformatie =

Garantie? U heeft bij ons altijd 3 maanden garantie op de motor + versnellingsbak. Voor voorwaarden informeer bij ons. Uitgebreide garantiepaketten van 6 tot 12 maanden zijn beschikbaar tegen bijbetaling.

Inruil is mogelijk tegen handelsprijzen / Op biedingen wordt niet gereageerd...

Graag altijd even contact opnemen voor een bezichtiging! Wij zijn een klein bedrijf en vaak onderweg om de auto's zo netjes mogelijk af te leveren!

Met vriendelijke groet,

Team Kuijten Automotive


Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie