Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline BlueMotion TREKHAAK / CLIMA / CRUISE / DRIEM VERVANGEN / NETTE AUTO

€ 4.888,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-03-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 281.864 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline BlueMotion TREKHAAK / CLIMA / CRUISE / DRIEM VERVANGEN / NETTE AUTO


€ 4.888,-

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 281.864 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Galema & de Boer Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eniggaburren 14
Postcode 8711 HP
Plaats Workum
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10004971 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.galemadeboer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2009 - mei 2013
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 178 x 152 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.352 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 720 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal

Distributieriem is vervangen bij 199.000km 04/2020.

Geen mediterrane druktemaker, geen Franse charmeur. Deze Duitse auto straalt een en al stevige kwaliteit uit. Stalen onverzettelijkheid van topniveau, een en al kracht en betrouwbaarheid. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf Variant. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, dakrails, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bediende ramen.

Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. In de regen hoeft u niet langer zelf de ruitenwissers in te schakelen. De regensensor zorgt ervoor dat de ruitenwissers altijd op de juiste snelheid werken. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. De Volkswagen is standaard voorzien van: automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor.

Wij leveren u deze auto natuurlijk met een tellerrapport van Nationale Autopas. Een proefrit levert het overtuigende bewijs. Bel nu!

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Galema & de Boer auto's. Bij vrijwel al onze occasions is het mogelijk om een garantiepakket bij te kopen, raadpleeg hiervoor de garantiepakketten op onze website www.galemadeboer.nl. Mocht u één van onze occasions graag willen bekijken dan adviseren wij u vooraf even contact met ons op te nemen om teleurstelling te voorkomen. (Aan evt. fouten op internet kunnen geen rechten worden ontleend).

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie