Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline BlueMotion
€ 2.499,-
Bouwjaar | 08-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 419.191 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 419.191 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BUM Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tamboerijn 31 |
Postcode | 3766 HA |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87205794 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.352 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 720 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4631 x 1781 x 1524 cm
Wielbasis: 257 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Vw Golf 1.6 tdi met de auto is voorzien van stuurbekrachtiging, airco, elec
De auto staat rijklaar u kunt er zo mee wegrijden. Wij hanteren geen afleverkosten. Voor verdere vragen kunt u bellen, mailen of langskomen om de auto te bekijken.
Heeft u een auto die u in wilt ruilen is dat geen probleem, jong oud of met defect alles is bij ons welkom.
Export price 2499 Excl Bpm 589 deposit
NL Price 3100
Als u bij ons een auto of in de werkplaats wilt komen kijken bent u van harte welkom.
De koffie staat klaar!
Onze openingstijden
ma t/m vr 08.00 - 18.00
zaterdag 09.00 - 16.00
Bel : 06-87205794
Auto rijdt goed alleen veel rook blauw als motor warm is
The car drives well, only a lot of blue smoke when the engine is warm
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.