Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Business R 150 Pk - Automaat, F1-Flippers, Navigatie, Apple CarPlay, Airco/ECC, Adaptieve Cruise Control, Stoelverwarming, Parkeerse

€ 14.995,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-06-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 159.940 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Business R 150 Pk - Automaat, F1-Flippers, Navigatie, Apple CarPlay, Airco/ECC, Adaptieve Cruise Control, Stoelverwarming, Parkeerse


€ 14.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-06-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 159.940 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MC Auto Royal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Star 15
Postcode 1601 MH
Plaats Enkhuizen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19033000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mcautoroyal.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Historie
Aantal eigenaren: 5

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverkosten: Wij rekenen 195 euro afleverkosten, daarvoor wordt uw nieuwe auto professioneel gereinigd van binnen en buiten, een uitgebreide technische check in onze werkplaats uitgevoerd en als de keuring binnen 3 maanden vervalt krijgt uw nieuwe aanwinst ook een nieuwe APK.

2e PINKSTERDAG GEOPEND VAN 11.00 TOT 16.00 UUR

VW Golf *automaat* verkeert in nette staat
Tevens voorzien van verschillende opties!

Wij rekenen 295 euro afleverkosten.

Km-stand origineel met NAP-certificaat.

TIP: Kijk voor meerdere EXCLUSIEVE foto's op www.mcautoroyal.nl

Een beller is sneller, i.v.m. drukte zijn wij helaas niet te allen tijde in de gelegenheid emails te beantwoorden.

Tevens is de beste optie voor inruil, dat u een bezoek brengt in onze showroom. Om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u auto, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Strakke lijnen en klassieke vormen die evenwichtig zijn geproportioneerd: de Volkswagen Golf is een stijlvolle en markante verschijning op de weg. Zijn krachtige motor en doordachte onderstel maken bovendien alle verwachtingen waar. Door de R-Line styling heeft deze Volkswagen Golf een stoer en krachtig uiterlijk. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Donkere en koude maanden? U zit altijd goed dankzij de stoelverwarming. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.

Het personaliseren van uw cockpitinterface is mogelijk met het digitale dashboard in deze auto. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. De snelste of zuinigste weg? Het full map navigatiesysteem aan boord wijst de juiste

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie