Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Business R 150 Pk - Automaat, F1-Flippers, Navigatie, Apple CarPlay, Airco/ECC, Adaptieve Cruise Control, Stoelverwarming, Parkeerse
€ 14.995,- incl. BTW
Bouwjaar | 19-06-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 159.940 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Business R 150 Pk - Automaat, F1-Flippers, Navigatie, Apple CarPlay, Airco/ECC, Adaptieve Cruise Control, Stoelverwarming, Parkeerse
€ 14.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 159.940 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MC Auto Royal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Star 15 |
Postcode | 1601 MH |
Plaats | Enkhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19033000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mcautoroyal.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverkosten: Wij rekenen 195 euro afleverkosten, daarvoor wordt uw nieuwe auto professioneel gereinigd van binnen en buiten, een uitgebreide technische check in onze werkplaats uitgevoerd en als de keuring binnen 3 maanden vervalt krijgt uw nieuwe aanwinst ook een nieuwe APK.
2e PINKSTERDAG GEOPEND VAN 11.00 TOT 16.00 UUR
VW Golf *automaat* verkeert in nette staat
Tevens voorzien van verschillende opties!
Wij rekenen 295 euro afleverkosten.
Km-stand origineel met NAP-certificaat.
TIP: Kijk voor meerdere EXCLUSIEVE foto's op www.mcautoroyal.nl
Een beller is sneller, i.v.m. drukte zijn wij helaas niet te allen tijde in de gelegenheid emails te beantwoorden.
Tevens is de beste optie voor inruil, dat u een bezoek brengt in onze showroom. Om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u auto, met mogelijke foto's en prijsindicatie.
Strakke lijnen en klassieke vormen die evenwichtig zijn geproportioneerd: de Volkswagen Golf is een stijlvolle en markante verschijning op de weg. Zijn krachtige motor en doordachte onderstel maken bovendien alle verwachtingen waar. Door de R-Line styling heeft deze Volkswagen Golf een stoer en krachtig uiterlijk. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Donkere en koude maanden? U zit altijd goed dankzij de stoelverwarming. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
Het personaliseren van uw cockpitinterface is mogelijk met het digitale dashboard in deze auto. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. De snelste of zuinigste weg? Het full map navigatiesysteem aan boord wijst de juiste
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.