Volkswagen Golf 7 1.4 TSI Highline | Join Edition | DSG Automaat | DAB | Navigatie | Climate | Camera | Carplay | ACC | Spiegelpakket | Front Assist | 7.5 Facelift |
€ 16.995,-
Bouwjaar | 22-01-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.330 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Volkswagen Golf 7 1.4 TSI Highline | Join Edition | DSG Automaat | DAB | Navigatie | Climate | Camera | Carplay | ACC | Spiegelpakket | Front Assist | 7.5 Facelift |
€ 16.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-01-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.330 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | STUNNA Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Klopperman 53H |
Postcode | 2292 JE |
Plaats | Wateringen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 504492 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stunna.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2017
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 204 km/u
Ledig gewicht: 1.191 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Energielabel: C
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: Inclusief garantie bij aflevering.
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Auto verkeert in nieuwstaat, Sportieve JOIN uitvoering, DSG Automaat met alle belangrijke opties, Van eerste eigenaar ingekocht, Alle aankoopkeuringen toegestaan.
Internet meeneemprijs €16.995,-
Prijs op basis van inruil/garantie €17.495,-
Stock ID: 2669
= Bedrijfsinformatie =
Bekijk de volledige fotoreportage op onze website.
Geldige APK bij aflevering, wij rekenen geen afleverkosten.
Inruil en/of financiering geen probleem.
Al onze occasions zijn NAP gecontroleerd en alvorens verkoop volledig geïnspecteerd waardoor kwaliteit wordt gewaarborgd.
Heeft deze occasion niet alle gewenste opties? Missende opties kunnen in overleg origineel ingebouwd worden.
Voor een bezichtiging van deze occasion graag vooraf telefonisch contact.
U kunt aan deze advertentie geen rechten ontlenen en alle gegevens zijn onder voorbehoud van (type)fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.