Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life | Adaptieve Cruise Control | Sfeerverlichting | LED Koplampen | Navigatie / Apple carplay | Lichtmetalen velgen |

€ 27.745,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-04-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.586 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life | Adaptieve Cruise Control | Sfeerverlichting | LED Koplampen | Navigatie / Apple carplay | Lichtmetalen velgen |


€ 27.745,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.586 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Occasions Emmeloord
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Platinaweg 1
Postcode 8304 BL
Plaats Emmeloord
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)527 - 697858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Servicepakket (inbegrepen):
Geldige APK 
Wensink App
- Wensink Zekerheidsgarantie personenwagens (€ 895 meerprijs):
12 maanden BOVAG garantie
Geldige APK en eerstvolgende APK gratis
Minimaal 7500 km rijden tot volgende onderhoud interval
Technische inspectie op 140 punten
Na reinigen gereconditioneerde auto
Wensink AppMinimaal € 25 brandstof
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Servicepakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Volkswagen is niet voor niets het bestverkochte automerk van Nederland. De mix van ingetogen vormgeving en slimme techniek spreekt een brede groep mensen aan. Ook deze Golf heeft alle kwaliteiten die u van een Volkswagen mag verwachten. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. Met de huidige benzineprijzen is deze hybride motor van deze auto misschien wel de allerbeste oplossing. Zuiniger, schoner en toch van alle markten thuis. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, trailer assistent, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Met spraakbediening of de knoppen op het stuur regelt u het audiosysteem, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. De audio-installatie biedt daarbij glasheldere ontvangst dankzij dab-ontvangst. Smartphone opladen onderweg? Dat gaat supergemakkelijk door de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Een tunnel of invallende duisternis? De automatisch inschakelbare verlichting regelt de verlichting zelf en als het gaat regenen, schakelt de regensensor de ruitenwissers in. Net zo automatisch reageren de adaptive cruise control en de behulpzame parkeersensoren achter. Ziet u een tegenligger over het hoofd, dan waarschuwt het kruisend verkeer detectie systeem direct. Lekker makkel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie