Volkswagen Golf 8 R PERFORMANCE 2.0 TSI DSG Akrapovic DCC Full

€ 52.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-01-2022
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 40.487 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf 8 R PERFORMANCE 2.0 TSI DSG Akrapovic DCC Full


€ 52.999,-

Algemeen

Bouwjaar 24-01-2022
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 40.487 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kubika Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weg naar Zwartberg 83t
Postcode 3530
Plaats Houthalen-Helchteren
Land België
GSM +32 (0) 89 93 10 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website kubika-cars.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

VOLKSWAGEN GOLF 8 R 320PK DSG 4Motion
Performance Pack, Drift Modus
Akrapovic Uitlaten (t.w.v. €4.000)
Carbon Leder (t.w.v €3.000)


Eerste Eigenaar, Goed onderhouden.
Altijd bij Volkswagen Geweest.
Heeft Extra set winter velgen


Eerste inschrijving: 02/2022
Kilometerstand: 40.487 km
1984cc 320pk Benzine DSG Automaat
CO2-emissies : 161 g/km
Euronorm: 6d-ISC-FCM
Kleur: WIT



*PERFORMANCE PACK
*Carbon Zetels
*HEAD-UP Display
*Virtual Cockpit
*Akrapovic Uitlaten
*Adaptief Dynamic Chassis Control (DCC)
*Instelbare Schokdempers (Hardheid)
*Leder Interieur R
*Panoramische Dak
*Elektrische Opendak
*Elektrische Chauffeurzetel
*Memory Chauffeurzetel
*Zetelverwarming
*Stuurverwarming
*Zetelventilatie
*IQ LED Verlichting
*Matrix LED Lichten
*Achteruitrij Camera
*Adaptieve Cruisecontrol
*Lijn Assistent
*Dodehoek Assistent
*Remingreep botswaarschuwing
*Navigatiesysteem
*Automatische Airco
*Parkeersensoren
*Multifunctioneel Stuur
*Start/Stop Systeem
*Aluminium Velgen
*Radio/Cd/BT
*Digitale Airco
*Inklabbare Zijspiegels
*Voorruit verwarming
*Mistlichten
*Airbags
*Centrale vergrendeling 2 sleutels
*Digitale Sleutel (card)
*Boordcomputer
*Elek.ruiten
*Elek.spiegels
*Mistlampen
*isofix
*enz...


Wordt geleverd met:

Wettelijke garantie
Gekeurd voor verkoop met Car-pass (inschrijfklaar)
Overname van uw wagen mogelijk + Testrit mogelijk
Mogelijkheid om de wagen binnen te bezichtingen
Weg naar zwartberg 83
3530 Houthalen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie