Volkswagen Golf CR TDi BMT Comfortline Garantie 12 mois
€ 14.299,-
Bouwjaar | 08-05-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.431 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-05-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 118.431 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GP CARS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Z.I. Rue de l'Expansion, 21/ 4 |
Postcode | 4460 |
Plaats | |
Land | België |
GSM | +32 (0)498 - 773611 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Magnifique Volkswagen Golf diesel 115cv 2017??. A saisir !
? Véhicule immatriculé Mai 2017
? Premier Propriétaire.
? kilométrage certifié 118431km.
? Véhicule suivit .
? Financement rapide ..
? Non fumeur.
? Prix 14299 T TC.
Contrôle technique
Car Pass
Demande dimmatriculation
Entretien
GARANTIE 1 AN
?Equipement
Confort:
Accoudoir
Capteurs d'aide au stationnement arrière
Capteurs d'aide au stationnement avant
Climatisation
Climatisation automatique
Détecteur de lumière
Détecteur de pluie
Régulateur de vitesse
Rétroviseurs latéraux électriques
Sièges arrières 1/3 - 2/3
Système de navigation
Vitres électriques
Vitres teintées
Volant en cuir
Volant multifonctions
Divertissement / Médias:
Apple CarPlay
Bluetooth
Dispositif mains libres
Ordinateur de bord
USB
Autres:
Commande vocale
Frein de stationnement électronique
Jantes alliage
Pot catalytique
Sécurité
ABS
Airbag avant
Airbag conducteur
Airbag passager
Airbags latéraux
Anti-patinage
Direction assistée
ESP
Isofix
Verrouillage centralisé
Verrouillage centralisé avec 2 télécommandes.
Nous sommes agréé CAR-PASS
Financement sur place.
Reprise de votre véhicule au meilleur prix.
Visite uniquement sur rendez-vous.
Rejoignez-nous sur Facebook : GPCARS
- Michael : 0498773611.
- Francisco : 0496769586.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.