Volkswagen Golf CR TDi BMT Comfortline Garantie 12 mois

€ 14.299,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-05-2017
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 118.431 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf CR TDi BMT Comfortline Garantie 12 mois


€ 14.299,-

Algemeen

Bouwjaar 08-05-2017
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 118.431 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GP CARS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Z.I. Rue de l'Expansion, 21/ 4
Postcode 4460
Plaats
Land België
GSM +32 (0)498 - 773611 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Magnifique Volkswagen Golf diesel 115cv 2017??. A saisir !



? Véhicule immatriculé Mai 2017

? Premier Propriétaire.

? kilométrage certifié 118431km.

? Véhicule suivit .

? Financement rapide ..

? Non fumeur.



? Prix 14299 T TC.



Contrôle technique

Car Pass

Demande dimmatriculation

Entretien

GARANTIE 1 AN



?Equipement



Confort:



Accoudoir

Capteurs d'aide au stationnement arrière

Capteurs d'aide au stationnement avant

Climatisation

Climatisation automatique

Détecteur de lumière

Détecteur de pluie

Régulateur de vitesse

Rétroviseurs latéraux électriques

Sièges arrières 1/3 - 2/3

Système de navigation

Vitres électriques

Vitres teintées

Volant en cuir

Volant multifonctions



Divertissement / Médias:



Apple CarPlay

Bluetooth

Dispositif mains libres

Ordinateur de bord

USB



Autres:



Commande vocale

Frein de stationnement électronique

Jantes alliage

Pot catalytique

Sécurité

ABS

Airbag avant

Airbag conducteur

Airbag passager

Airbags latéraux

Anti-patinage

Direction assistée

ESP

Isofix

Verrouillage centralisé

Verrouillage centralisé avec 2 télécommandes.



Nous sommes agréé CAR-PASS



Financement sur place.



Reprise de votre véhicule au meilleur prix.



Visite uniquement sur rendez-vous.



Rejoignez-nous sur Facebook : GPCARS



- Michael : 0498773611.

- Francisco : 0496769586.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie