Volkswagen Golf Cabrio 2.0 Highline elektrische kap

€ 3.445,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-01-2002
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 146.114 km
Deuren 2
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf Cabrio 2.0 Highline elektrische kap


€ 3.445,-

Algemeen

Bouwjaar 18-01-2002
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 146.114 km
Deuren 2
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DTB Automotive
Contactpersoon Dion ten Barge
Adres Lieskes Wengs 7c
Postcode 6578 JK
Plaats Leuth
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40045338 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website dtbautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • open dak (electrisch)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Origineel Nederlands geleverd Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 Highline




- Kenteken: 99-HX-BN
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Cabrio
- APK tot: 22-09-2024
- Tellerstand: 146114 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2002
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: AWG
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1132 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 7.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterruitverwarming
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Elektrisch bedienbare kap
- Getint warmtewerend glas
- Halogeen koplampen
- Lichtmetalen velgen 15"
- Metaalkleur
- Parelmoer lak
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- Achterbank neerklapbaar
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Sportstoelen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Derde remlicht
- Gordelspanners

Overige

- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag


Deze Volkswagen Golf Cabriolet 2.0 Highline is afkomstig van de 3e eigenaar, origineel Nederlands geleverd met de kilometerstand welke aantoonbaar is middels het Nationaal AutoPas (NAP).

Bij dit voertuig is de volledige onderhoudshistorie bekend. De meest recentelijke onderhoudsbeurt is uitgevoerd bij 142.127 kilometer. De distributie riem is reeds vervangen en een geldige APK tot en met 22-09-2024.

Inclusief lederen hoes en windscherm.

Dit voertuig valt binnen de youngtimer regeling waarmee deze Volkswagen Golf Cabriolet extra interessant is voor de zakelijke rijder. 

De afgebeelde verkoopprijs is altijd inclusief vloeistoffen controle, wasbeurt en geldige APK. Daarnaast vrijwaren wij ook uw inruilauto. Er worden geen afleverkosten berekend! Wel is het mogelijk een keuze te maken uit een van de servicepakketten. Deze bevatten APK, onderhoud en garantie.

Wij werken voor de (eventuele) financiering en verzekering van uw volgende auto nauw samen met De Autofinancier, de specialist in het financieren en verzekeren van (bedrijf) auto's. Neemt u alvast een kijkje onder het kopje 'Diensten' en bekijk datgeen wat voor u van toepassing is.

Voor meer informatie en het plannen van de bezichtiging en uiteraard de proefrit met dit voertuig neemt u, ook na 17:00 uur contact op met Dion ten Barge 06-40045338 of mail naar info@dtbauto

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie