Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline | CRUISE | ALCANTARA | DSG | NAP |

€ 14.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.427 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline | CRUISE | ALCANTARA | DSG | NAP |


€ 14.900,-

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.427 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam CountryCars NL BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Aalsmeerderweg 47
Postcode 1432 CG
Plaats Aalsmeer
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 2443175 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.countrycars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4349 x 1799 x 1491 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.171 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.271 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieur: black, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

U kunt via Whatsapp bereiken op +31 20 244 3175 ! ? ?

Let op: alleen geopend op afspraak! Foto's op hoge kwaliteit kunt u bekijken op onze website. Wilt u uw auto inruilen, stuur ons informatie per whats app.

Financiering en lease mogelijkheden kunt u op onze website bekijken.

Aangeboden!

Een Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline in de kleur Tungstenzilver Metallic!

Uitrusting

3-punts-veiligheidsgordel achter midden 3ZB
Aandrijfslipregeling (ASR)
Aandrijvingstype: Frontaandrijving 1X0
Aansluiting 12V in Bagage-/laadruimte 7B2
Achterbankleuning gedeeld 3NU
Achterlichten donker getint 8SD
Achterruitwisser 8M1
Airbag Bestuurders-/passagierskant 4UP
Airbag Passagierszijde uitschakelbaar 4UP
Airconditioning Climatronic 2 zones PH2
Ambienteverlichting
Portierbekleding
Voetenruimteverlichting voor
Leeslampen voor en achter LED
Antiblokkeersysteem (ABS)
Auto-Hold-functie
Bagageruimteafdekking / Verduistering 3U1 Bandencontrole-indicator 7K9
Bandenreparatieset (Tire Mobility Set) 1G8 Bekerhouder voor
Bi-xenon-koplampen
Koplamphoogteregeling automatisch
Bochtverlichting
Koplampsproeiers (Koplampsproeiers)
Weergave voor Waswaterniveau
Buitenspiegel asferisch, links 5SL
Buitenspiegel elektr. verstel- en verwarmbaar
Buitenspiegel gespoten 6FF
Bumper gespoten
Carrosserie: 4-deurs W4A
Centrale vergrendeling met Afstandsbediening
Chrome inleg Luchtinlaat Bumper voor 2JD Chrome-pakket (1)
Chrome inleg Lichtschakelaar
Chrome inleg Raamopenerschakelaar / Spiegelverstelling
Dagrijlicht 8K3
Doorlaadopening (Middenarmsteun achter) 3NU Elektron. differentieelblokkering (EDS)
Elektron. differentieelblokkering (XDS) 1Y3
Elektron. stabiliteitsprogramma (ESP) 1AS
Emissie-arm volgens emissienorm Euro 5 7MJ
Grille verchroomd 6KC
Handschoenenvak afsluitbaar en verlicht
Handschoenenvak met Koelfunctie 1W2 Hoofdairbag-systeem voor en achter incl. Zij-airbag voor
Hoofdsteunen achter (3-voudig) 3T2
Interieur filter Stof- en pollenfilter met
Actief-koolstoffilter
Interieurinrichting: Decordelen Piano Black /zwart Hoogglanzend
Isofix-houder voor Kinderzitje aan
Achterbank
Knie-airbag

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie