vorige 1 van 35.396 volgende

Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI Sport [NAVIGATIE, PDC, CLIMATE CONTROL, ALCANTARA, BLUETOOTH, CRUISE, STAAT]

€ 11.740,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-02-2014
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.221 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI Sport [NAVIGATIE, PDC, CLIMATE CONTROL, ALCANTARA, BLUETOOTH, CRUISE, STAAT]


€ 11.740,-

Algemeen

Bouwjaar 24-02-2014
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 127.221 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kik Sales
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jan Tomstraat 8
Postcode 2941 CD
Plaats Lekkerkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 234011 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kiksales.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov 2011 - mei 2015
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.356 kg
Laadvermogen: 534 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 720 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Met zijn elegante vormgeving en aangename interieur omgeving, is deze Volkswagen Golf Cabriolet in elk opzicht van topklasse, typisch voor echte Duitse auto's. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf Cabriolet, bijvoorbeeld. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Lekker zitten doet u in de comfortstoelen van deze auto. Met een simpele druk op de knop opent het cabriodak en geniet u van de buitenlucht. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

U verwacht natuurlijk climatronic airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. Een constante snelheid is goed voor de ontspanning onderweg, en de cruise control zorgt ervoor. Extra opties op deze auto zijn: lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer plus.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Geen gehannes meer met de handrem en gas geven bij stilstaan op een oplopend stuk weg. De hill hold control zorgt voor een geslaagde hellingproef.

De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Cabrio rijden: vrijer kan het niet. Maak gauw een afspraak voor een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

Meer weten? Een van onze verkopers maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!

Wij hebben een ruim aanbod aan financieringsmogelijkheden en ook het inruilen van uw huidige auto doen wij graag voor u. Verder zijn vrijwel al onze auto's afkomstig van de eerste ei

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie