Volkswagen Golf Cabriolet 1.5 GLs
€ 5.999,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 02-10-1979 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.976 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.457 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-10-1979 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.976 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.457 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto van Netten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wetterkant 1 |
Postcode | 8401 GC |
Plaats | Gorredijk |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 437234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovannetten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen GOLF Cabriolet 1.5 GLs
- Kenteken: 94-RJ-FN
- Merk: Volkswagen
- Model: GOLF Cabriolet
- APK tot: 28-02-2025
- Tellerstand: 173976 KM
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1979
- Transmissie: Handgeschakeld 4
- Kleur: rood
- Interieurnaam: Leder
- Motorinhoud: 1457 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 51 kW / 69pk
- Ledig gewicht: 894 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: Vrijgesteld
- Emissieklasse: Euro Euro 0
Exterieur
- Achterspoiler
Interieur
- Hoofdsteunen achter
- Lederen bekleding
- Toerenteller
Overige
- 12Volt aansluiting
Leuke Oldtimer Wegenbelasting vrij!! Inruil is mogelijk!
Kijk voor een complete XXL fotoreportage op WWW.AUTOVANNETTEN.NL.
Wij zijn aangesloten bij de NATIONALE AUTOPAS.
Alle kilometerstanden van onze occasions zijn gegarandeerd.
U doet er verstandig aan voor vertrek te bellen met 06-22907673 of 0513-437234 of de occasion nog beschikbaar is.
U bent van harte welkom op de Wetterkant 1 in Gorredijk.
Inruil van auto, boot, motor, caravan en camper mogelijk, ruime financieringsmogelijkheden.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Auto van Netten
Wetterkant 1
8401 GC GORREDIJK
0513437234
verkoop@autovannetten.nl
www.autovannetten.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.