Volkswagen Golf Variant 1.8 CL Rolling Stones
n.o.t.k.
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-06-1995 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.341 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-06-1995 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.341 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DubWorks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kazemat 13 |
Postcode | 3905 NR |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Website | www.dubworks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen Golf Mk3 Variant 1.8 Rolling Stones
Bij dezen bieden we een erg leuke en schaars wordende Volkswagen Golf Mk3 Variant aan.
Het betreft een 1.8 benzine motor met handgeschakelde 5-bak.
De wagen is voor z'n leeftijd nog erg netjes, en heeft hoogstens wat kleine gebruikssporen voor z'n leeftijd. Denk aan licht beginnende roestplekjes onderaan de voorschermen.
De Golf is uitgevoerd in een Rolling Stones versie, en heeft de prachtige zeldzame kleur Fjord Blue (LR5V).
Verdere eigenschappen;
- Verbreed stalen velgen a 15 inch met nette banden, eventueel is hij ook over te nemen op origineel Volkswagen staal.
- Nieuwe remschijven en blokken voor
- Olie en filters zijn net gedaan
- De kachelkleppen zijn opnieuw bekleed
- Gloednieuwe schroefset (originele vering zit er nog bij).
- Alle boekjes en originele sleutels zijn aanwezig
- Nieuwe luxe kentekenplaten (opgelegde letters)
Prijs op verbreed staal; €2500
Prijs op oude stalen velgen €2000 (of zelf een setje meenemen)
Inruil mogelijk, mits interessant voor ons.
Wagen staat niet in de weg, dus doe geen moeite voor de laagste prijs.
- Kenteken: LR-BL-54
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 05-07-2025
- Tellerstand: 196341 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1995
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1781 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 55 kW / 75pk
- Ledig gewicht: 1103 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 1
Exterieur
- Achterruitwisser
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Stuurbekrachtiging
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Inruil mogelijk in overleg en naar handelsprijzen.
DubWorks
Kazemat 13
3905 NR Veenendaal
info@dubworks.nl
www.dubworks.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.