Volkswagen Golf Cabriolet 1.8 Trendline LEER

€ 3.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-01-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 146.056 km
Deuren 2
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.8 Trendline LEER


€ 3.495,-

Algemeen

Bouwjaar 05-01-1999
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 146.056 km
Deuren 2
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam A1 Occasions B.V.
Contactpersoon Rick
Adres Cannenburgerweg 32
Postcode 1243 JE
Plaats S Graveland
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51885520 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.a1occasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Modelreeks: apr 1998 - okt 2000
Modelcode: III, 1E

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 418 x 170 x 141 cm
Wielbasis: 248 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Leuke Volkswagen Golf Cabriolet. Fijne auto waarmee je heerlijk kunt rijden met open dak. De auto is onderhouden bij de plaatselijke garage, de laatste beurt is van augustus 2023 bij 145dkm. De distributie is een riem. De auto wordt geleverd met 2 sleutels, de boekjes en de Nationale Auto Pas

= Bedrijfsinformatie =

Vindt u het ook zo lastig om een auto te kopen? Hoe kunt u nu een bedrijf of auto vertrouwen? Het laatste wat u wilt is om teleurgesteld te worden, toch? Wij hebben hier begrip voor en zullen er alles aan doen om dit te voorkomen! Wij staan 100% achter onze auto's/producten en onze kwaliteit. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met de auto dan zullen wij er veel aan doen om u alsnog met een tevreden gevoel de weg op te sturen. Alle auto's zijn voorzien van de Nationale Auto Pas en onderhoudshistorie. Wij berekenen GEEN afleverkosten! Alle auto's worden geleverd inclusief een geldige APK van minimaal een half jaar. U kunt kiezen om bij aanschaf een kleine beurt van €249,- of grote beurt van € 349,- er bij aan te schaffen. Wilt u BOVAG garantie op uw auto dan kan dit voor 6 of 12 maanden, wij informeren u hier graag over.

Voor meer informatie of foto's kunt u terecht op onze website. Wilt u telefonisch contact dan kunt u ons bereiken op: 06-51885520 of per email: info@a1occasions.nl

Betalingswijze gelieve per internetbankieren. Inruil van diverse auto's, busjes en motoren is mogelijk.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie