Volkswagen Golf Comfortline 1.0TSI|NAVI|CAM|PDC|CLIM|
€ 17.990,- incl. BTW
Bouwjaar | 25-04-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.327 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 25-04-2018 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.327 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Centracar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Herbesthaler Strasse 132 |
Postcode | 4700 |
Plaats | Eupen |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)87 - 598459 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | centracar.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Ce véhicule est visible chez / Dit voertuig is te zien bij :
Centracar - Herbesthaler Strasse, 132 in 4700 Eupen.
Ou choisissez le membre Car Alliance le plus proche de chez vous :
Of kies uw dichtstbijzijnde Car Alliance member:
Centracar Eupen : 087/59.84.59Xclusive Cars Liège : 04/234.19.19Ebac Chaineux : 087/31.31.60Garage Boel Sint-Niklaas : 03/780.75.50Ebac Aubel : 087/68.74.93Xclusive Cars Eupen : 087/59.89.59Ebac Eupen : 087/32.20.00Découvrez ce véhicule à 360° sur/Ontdek deze wagen in 360° op:
www.CarAlliance.be
Véhicule prêt à être livré et immatriculé.Garantie 12 mois avec possibilité d'extension.Reprise possible de votre ancien véhicule au meilleur prix.Service après-vente de qualité.Nous proposons différentes sortes de financement (Ballon, Leasing, Renting, Location long terme).+ 500 véhicules livrables directement.Plus de 40 ans à votre service.
Voertuig klaar om afgeleverd en geregistreerd te worden.12 maanden garantie met mogelijkheid tot verlenging.Mogelijkheid om uw oude wagen terug te nemen aan de beste prijs.Wij bieden verschillende soorten financiering aan (Ballon, Leasing, Renting, Verhuur op lange termijn).+500 wagens direct leverbaar.Meer dan 40 jaar tot uw dienst.
Wir beraten sie auch auf Deutsch.We also inform u in English.Points forts de ce véhicule / Kenmerken van de wagen:
[2ZH] Volant multifonction en cuir[6K4] Assistant de freinage d'urgence "Front Assist" (pour régulateur de distance
jusqu'à 210 km/h)[7P4] Appuis lombaires à l'avant[7UF] Système de navigation "Discover Media" avec écran tactile TFT[7X5] Assistant aux man½uvres de stationnement "Park Assist" y compris système d'aide au stationnement[8T7] Régulateur de distance ACC avec limiteur de vitesse[9S8] Digital Cockpit, polychrome, possibilité de sélectionner différents profils
d'information[9WX] App-Connect et "Volkswagen Media Control"[9ZX] Interface téléphonique[CJ9] 4 jantes en alliage léger "Woodstock" 6,5J x 16, en Noir, surface tournée
brillante[KA1] Caméra de recul Rear View[P77] Jantes en alliage léger "WOODSTOCK", noir, 16" pour JOIN[PND] Fonction de navigation "Discover Media" (pour "Composition Media")[PU2] Volant multifonction en cuirSauf erreur ou omission et sous réserve de vente.Onder voorbehoud van vergissingen.Frais de livraison exclus.Exclusief afleveringskost.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.