Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline NAVI STOELVERWARMING CLIMA 2xPDC LMV

€ 14.645,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 136.513 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline NAVI STOELVERWARMING CLIMA 2xPDC LMV


€ 14.645,-

Algemeen

Bouwjaar 22-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 136.513 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Schoenmakers B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Heuvelberg 9
Postcode 5469 NM
Plaats Erp
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 351030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.schoenmakersautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.168 kg
Laadvermogen: 612 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Scherpe deal prijs (inbegrepen):
- Pakket 1 (€ 295 meerprijs):

- 1 Maand garantie op motor er versnellingsbak
- Minimaal 6 maanden APK
- Algehele controle (olie, vloeistoffen en remmen)
- Tenaamstelling nieuwe auto
- Vrijwaring inruilauto


Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): algehele controle, minimaal 6 maanden APK ! (1 maand garantie)
- Pakket 2 (€ 495 meerprijs):

- 3 Maanden garantie op motor / versnellingsbak / airco
- Minimaal 6 maanden APK
- Kleine beurt + algehele controle (olie, vloeistoffen en remmen)
- Was en poetsbeurt
- Tenaamstelling nieuwe auto
- Vrijwaring inruilauto


Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): kleine beurt + algehele controle + minimaal 6 maanden APK ! (3 maanden garantie)
- Pakket 3 (€ 695 meerprijs):
6 maanden volledige garantie
Grote onderhoudsbeurt
APK minimaal 6 maanden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): algehele controle, minimaal 6 maanden APK ! (1 maand garantie); Nieuwe APK
- Pakket 4 (€ 995 meerprijs):
12 maanden Bovag garantie
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgaaf
APK minimaal 6 maanden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): BOVAG garantie (12 maanden); algehele controle, minimaal 6 maanden APK ! (1 maand garantie)

Overige informatie
Basiskleur: wit / grijs

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Volkswagen Golf. Het is een auto van het bouwjaar 2017, hij heeft 136511 kilometer op de teller staan. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. De comfortstoelen zitten op lange ritten zo prettig dat u bijna vergeet te pauzeren. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie