Volkswagen Golf Golf-Cabriolet 1.8 16V LEERAIRCOCVELEC.RAMEN16 INCH
€ 2.350,-
Bouwjaar | 16-03-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.212 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2001 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.212 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RW Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Metaalweg 35 |
Postcode | 6551 AC |
Plaats | Weurt |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41051115 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rw-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4181 x 1695 x 1410 cm
Wielbasis: 248 cm
Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Nette en goed onderhouden Volkswagen Golf 1.8 16V Cabrio bouwjaar 2001.
Deze auto heeft een kmstand van 204.212 km.
Deze auto is voorzien van de volgende opties en extra's o.a: stuurbekrachtiging, centrale vergrendeling, electrische ramen voor en achter, radio/cd met bleutooth, airco, leer interieur, stoelverwarming, 16 inch sportvelgen, windscherm, bumpers en spiegels in kleur, trekhaak en natuurlijk nog veel meer....
Nette zuinige en leuke cabrio voorzien van een zo goed als nieuwe softtop.
Auto is apk gekeurd tot 01-03-2025
= Bedrijfsinformatie =
Helaas kunnen wij niet altijd aanwezig zijn tijdens onze openingstijden omdat wij ook vaak onderweg zijn om nieuwe occasions te zoeken. Indien u wilt langskomen voor een occasion dan kunt u ons beter voor u vertrekt even bellen zodat u niet voor een gesloten deur komt te staan of desbetreffende occasion al verkocht is.
Wij zijn RDW erkend en werken met scherpe internet meeneemprijzen zonder garantie en hanteren wij geen afleverkosten!! Wilt u wel garantie dan is dit uiteraard bij ons mogelijk en de mogelijkheden hiervoor kunt u terugvinden op onze website.
RW-Automotive
Metaalweg 35
6551 AC Weurt (Nabij Nijmegen)
06 - 41051115
www.rw-automotive.nl
info@rw-automotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.