Volkswagen Golf GTE 245PK DSG HYBRID SPORT NAVI/CAMERA/LED
€ 26.445,- incl. BTW
Bouwjaar | 25-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 25.721 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 25.721 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Heijne occasion dealer |
Contactpersoon | Chris Heijne |
Adres | Lijnderdijk 83 |
Postcode | 1161 KD |
Plaats | Zwanenburg |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 4973274 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovoorraad.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 180 kW (245 PK)
Vermogen elektromotor(en): 180 kW (245 PK)
Vermogen brandstofmotor: 180 kW (245 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 26 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Sportieve Volkswagen Golf GTE die zowel volledig elektrisch kan rijden of gecombineerd met de krachtige benzine motor voor de sportieve prestaties.
Deze Volkswagen Golf GTE is zeer luxe en sportief uitgevoerd en is voorzien van vele opties en extra`s o.a.: origineel navigatiesysteem/multimedia/boordcomputer/bluetooth DAB-radio, draadloos Apple Carplay & Androidauto, draadloos telefoonlader, Volledig digitaal instrumentenpaneel, GTE Sport stoelen, multifunctioneel leder GTE sportstuur incl. tip-tronic flippers, volautomatische (& climatic) airconditioning, parkeersensoren voor en achter incl. camera, lane-assist, front-assist, zwarte hemelbekleding, LED verlichting met LED-koplampen, LED-dagrij verlichting, sfeerverlichting interieur, in vele kleuren instelbaar, sfeerverlichting exterieur, lichtsensor, GTE remklauwen in het rood
Naast al deze luxe heeft deze auto nog meer voordelen: korting op de wegenbelasting, rijdt zuinig in brandstof verbruik of helemaal elektrisch.
Dit betreft een dealerauto die dealeronderhouden is.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Heijne is een BOVAG occasion dealer met een topselectie jong gebruikte auto`s deze zijn: 100% onderhouden met duidelijke historie, gegarandeerde kilometerstanden, BOVAG garantie en altijd scherp geprijsd. Uw huidige auto ruilen wij graag in! Ook zijn wij gespecialiseerd in het financieren van u nieuwe aankoop dit zowel voor de particuliere klant of Financial-lease voor de (startende) ondernemer en zzp'er. Dit tegen de meest gunstige voorwaardes en laagste rente tarieven. Optioneel kunt u kiezen voor het Heijne Afleverpakket €595-. En ook na aankoop kunnen wij u van dienst blijven zijn in onze eigen werkplaats. Bekijk onze voorraad jong gebruikte auto`s op de website van Autobedrijf Heijne op www.autovoorraad.nl of kom langs voor een bezichti
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.