Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line Business , Navi, Climatronic, Leer-Alcantara, Multi functioneel stuur, Achteruitrij camera, PDC,

€ 29.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-05-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.724 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line Business , Navi, Climatronic, Leer-Alcantara, Multi functioneel stuur, Achteruitrij camera, PDC,


€ 29.950,-

Algemeen

Bouwjaar 10-05-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.724 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Hassing Crabbehof
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Savornin Lohmanweg 3-5-11
Postcode 3317 LA
Plaats Dordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)78 - 6175314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohassing.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.266 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (4)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Deze Volkswagen Golf komt uit 2021, werd geleverd van 01-01-2021 tot 30-09-2022 en kostte toen € 47,234.-. Deze personenauto is voorzien van een benzine motor en heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1498 cc.

Dit voertuig heeft een continu vermogen van 150 PK.

De personenauto heeft een topsnelheid van 224 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8.5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4.80 liter per 100 km en hij weegt 1266 kg. De wegenbelasting bedraagt € 190.- per kwartaal.

WE ZIJN EEN AUTOBEDRIJF MET BOVAG GARANTIEVOORWAARDEN OP AUTO'S EN WERKPLAATS .
Omdat wij onze voertuigen uitsluitend kopen van autodealers kunnen wij garanderen dat km-standen en OH historie 100% Betrouwbaar zijn.

Verkoopprijs is incl. 12 MAANDEN BOVAGGARANTIE .

Verkoopprijs is incl. recente APK en kleine onderhoud beurt .

KM-STAND IS AANTOONBAAR .

NETTE BOM-VOLLE LUXE AUTO COMPLEET MET ONDERHOUD BOEKJES EN TWEE SLEUTELS.

INTERIEUR RIJK UITGERUST R-Line pakket MET HALF LEDEREN/ Alcantara SPORTSTOELEN EN SFEER VERLICHTING, ADAPTIVE CRUISE CONTROL , LANE ASSIST, VOORSTOELEN VERWARMD EN ACHTER STOELEN KLAPBAAR .

ZIE VOOR MEER FOTO'S ONZE WEBSITE : WWW.AUTOHASSING.NL

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie