Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI IQ LIGHT HEAD UP HARMON KARDON
€ 34.000,-
Bouwjaar | 13-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.654 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-10-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.654 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Viaduct Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Viaductweg 5 |
Postcode | 2525 KK |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40503428 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R19
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Deze Volkswagen Golf komt uit 2020 en kostte toen € 53.481,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2021 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 180 kW (245 PK) en een cilinderinhoud van 1984 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 250 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,0 liter per 100 km en hij weegt 1363 kg. De APK is geldig tot 13-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
Deze VOLKSWAGEN GOLF 8 GTI komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
voor een proefrit kunt u ons bereiken op onderstaande informatie
De VOLKSWAGEN GOLF 8 GTI wordt afgeleverd met twee sleutels en volledige documentatie.
Uiteraard is inruil van uw huidige auto bij ons mogelijk.
Hebben wij u nieuwsgierig gemaakt? Bel ons dan snel voor een afspraak!
Voor Financial lease kunt u goed bij ons terecht.
Wij zijn erg goed in het regelen van financieringen. Wij vergelijken bij 18 banken en hebben vaak al binnen 1 of 2 dagen duidelijk of financieren mogelijk is voor u. Op onze website bij de auto die u wenst kunt u gemakkelijk een berekening of aanvraag doen voor een vrijblijvend financieringsvoorstel!
Dus overweegt u om voor uw gemak per maand te betalen? Neem dan snel contact met ons op en vraag naar een van onze adviseurs!
Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u ons bereiken via 070 225 1109
Service & Kwaliteit staan bij ons vooraan.
Viaduct Automotive
Viaductweg 5,7,17
2525 KK 's-Gravenhage
M: 06-40503428
W: 06-40503428
T: 070-225 1109
E: info@viaductautomotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.