Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion
€ 47.948,-
Bouwjaar | 10-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.991 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.991 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CarBox Automobile |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Beethovensingel 124 |
Postcode | 3133 EA |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 4001203 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carboxautomobile.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Als u al eens eerder een Volkswagen hebt gehad, kijkt u niet meer op van zijn uitstekende rijkwaliteiten, zijn doordachte design..
Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion
- Kenteken: X-361-HK
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 10-01-2026
- Tellerstand: 67991 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2022
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DNF
- Vermogen: 235 kW / 320pk
- Ledig gewicht: 1454 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 429 cm
- Breedte: 179 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Regensensor
Exterieur
- Achterspoiler
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Lichtmetalen velgen 5-spaaks 18"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel
Infotainment
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco separaat achter
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Carbonafwerking interieur
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Velours bekleding
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Actieve noodgeval assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Buitenspiegels in afwijkende kleur
- Centrale airbag voor
- Connected services
- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Full-LED koplampen
- Hemelbekleding donker
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Kruisend verkeer detectie
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Sfeerverlichting
- Variabele stuuroverbrenging
- Vervolgbotsing preventie
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- File assistent
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning
Als u al eens eerder een Volkswagen hebt gehad, kijkt u niet meer op van zijn uitstekende rijkwaliteiten, zijn
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.