Volkswagen Golf 1.0 TSI Active | Carplay | ACC | Stuurverwarming

€ 21.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-02-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.920 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Active | Carplay | ACC | Stuurverwarming


€ 21.999,-

Algemeen

Bouwjaar 21-02-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.920 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tweemiel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsstraat 5
Postcode 1704 RA
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34673587 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tweemiel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Ledig gewicht: 1.161 kg
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Bij Volkswagen draaien ze er niet omheen. Das Auto! Met dit exemplaar heb je een van de meest veelzijdige, complete auto's te pakken. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Verwarmde stoelen maken het interieur behaaglijk op winterse dagen. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en LED-achterlichten.

Verken de digitale wereld van mobiliteit waar het digitale dashboard alles biedt wat u nodig heeft om uw reis comfortabel te maken. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Had u de auto nou wel afgesloten? Met Connected Services checkt u het overal en altijd. Het audiosysteem met DAB-ontvangst en het navigatiesysteem bedient u veilig met knoppen op het stuur. Kabels niet nodig, de draadloze telefoonlader laadt uw smartphone al rijdend bij. Natuurlijk behoren achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, parkeersensoren achter, regensensor en automatisch dimmende binnenspiegel ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Deze Volkswagen is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Het forward collision warning-systeem berekent via een sensor de afstand tot het verkeer vóór u en komt in actie als er gevaar bestaat van een botsing. Met voorzieningen als accident avoidance system, hill hold functie, vermoeidheidsherkenning, frontale botsbescherming en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn een RDW-erkend bedrijf en kunnen de auto direct voor u op naam zetten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie