Volkswagen Golf 1.5tsi 130PK 6VLIFEDIRECT LEVERBAARTOP
€ 29.500,-
Bouwjaar | - |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Declerck Eric NV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwevaart 101 |
Postcode | 9000 |
Plaats | Gent |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)9 - 2257755 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.declerckgent.be/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
***UITZONDERLIJK AANBOD*** SPLINTERNIEUWE VW GOLF 8 "LIFE" 1.5TSI 130PK 6V, UIT VOORRAAD LEVERBAAR !!!
Deze SPLINTERNIEUWE VW GOLF "LIFE" heeft volgende uitrustingen Urano Grey, Aluvelgen 17" Ventura, Achterlichten met LED technologie, Acoustic Parking System voor en achter met auditieve en visuele aanduiding, Elektrisch verwarmbare buitenspiegels, Elektrisch verwarmbare Comfortzetels vooraan met lendesteunregeling, Centrale armsteun voor en achter, Elektronische airco "Climatronic" met 3 zones, Elektrisch verwarmbaar Lederen multifunctioneel sportstuur, Sfeerverlichting Plus, Adaptive Cruise Control(ACC) met Front Assist, Lane Assist, Voetgangersherkenning, Vermoeidheidsherkenning, Active Display, App Connect Wireless, Navigatiesysteem Discover Pro, Multimedia aansluitingen, DAB+ Radio, Licht en zichtmodule, Coming & Leaving home, Automatische binnenspiegel, ...
Deze Golf heeft de NIEUWE SOEPELE & KRACHTIGE 4 CILINDER MOTOR 1.5TSI met 130PK die voldoet aan nieuwste milieunormen.
De catalogusprijs bedraagt 34.945 euro NU SLECHTS 29.500 euro BTW inclusief (24.789 euro +BTW). GEEN AFLEVERINGSKOSTEN TE BETALEN !
WAGEN IS SPLINTERNIEUW EN GENIET VAN DE VOLKSWAGEN FABRIEKSWAARBORGEN !!!
De leveringstermijn van een Golf bedraagt normaal 14 maanden deze Golf is ONMIDDELLIJK LEVERBAAR !!!
Garage Declerck is onafhankelijk VOLKSWAGEN VERDELER met eigen werkplaatsen.
Meer info bel 09/225 77 55. Volledig aanbod en extra foto's terug te vinden op declerckgent.be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.