vorige 126 van 35.136 volgende

Volkswagen Golf - 0KM - 200PK - DSG Automaat - FULL OPTION

€ 39.990,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar -
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Volkswagen Golf - 0KM - 200PK - DSG Automaat - FULL OPTION


€ 39.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar -
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autotrading De Winne
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Enkel op afspraak / Uniquement sur rendez-vous
Postcode 9420
Plaats Erpe - Mere
Land België
GSM +32 (0)497 - 028865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autotradingdewinne.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

VW Golf GTD
NIEUWE WAGEN - 0 KM
2.0 Diesel - 200 PK - 147 KW
Automatische sportversnellingsbak DSG
Delfin Grau metaalkleur

GTD exterieur
GTD interieur
GTD sportophanging
FULL LED koplampen Plus
LED dagrijlichten
Originele VW GTD "Bakerfield"
Parkeersensoren vooraan
Parkeersensoren achteraan
Achteruitrijcamera
Sportzetels GTD
Verwarmde zetels
Sfeerverlichting interieur
DAB digitale radio
Harman Kardon soundsysteem
Wireless App Connect
Navigatie Discover Media
Digitale cockpit 10.25"
Head Up display
Panoramisch open dak
Bluetooth voor GSM
Draadloos opladen voor GSM
USBc-aansluiting
Lederen multifunctioneel sportstuur
Verwarmd sportstuur
Spraakbedieningssysteem
Automatische Airco 3 zones
Lichtsensor
Regensensor
Adaptieve cruise control
Automatisch dimmende binnenspiegels
Automatisch dimmende buitenspiegels
Keyless Go
Neerklapbare achterbank
Getinte ruiten
Mistlampen
Front assist
Lijnassistent
Verkeersbordassistent
Dodehoekassistent
Black pakket
Zwarte dakhemel
Armsteun
...

Officiële VW fabrieksgarantie

39.990 euro inclusief BTW

www.autotradingdewinne.be

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie