Volkswagen Golf R 2.0 TSI 4Motion pano /ad cruise/key less
€ 40.999,-
Bouwjaar | 15-12-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.700 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 15-12-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.700 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Messiaen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Avelgemstraat 183 |
Postcode | 8550 |
Plaats | Zwevegem |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)56 - 753853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagemessiaen.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
prachtige golf R met mooie optie s . keyless/panodak/sport uitlaat / intiligent keyless en vele andere .
Garage Messiaen verkoopt TOP occasiewagens met 1 jaar waarborg! Wij beschikken over een eigen hersteldienst. Al onze wagens zijn speciaal geselecteerd voor onze klanten om aan hun wens te kunnen voldoen. Dit wil zeggen dat ze ongevalvrij zijn en over een carpass beschikken. Een groot onderhoud wordt steeds voorzien.
Heeft u meer vragen of wenst u nog informatie, aarzel niet om te bellen op het nummer 056/753.853
bekijk ook onze google reviews.....
belle golf R avec de belles options s. keyless / toit panoramique / échappement sport / sans clé intelligent et bien d'autres.
--------------------------
Garage Messiaen vend des voitures d'occasion avec une garantie de 1 an! Nous avons notre propre service de réparation. Toutes nos voitures ont été sélectionnés pour nos clients. Ils sont non accidentéeée et un carpass de voiture. Les voitures sont toujours fournis avec un grand entretien.
Avez-vous d'autres questions ou si vous voulez plus d'informations, n'hésitez pas à nous appeler au 056/753 853
Consultez également nos avis google.....
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.