Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion

€ 45.250,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-05-2021
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 33.661 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion


€ 45.250,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-05-2021
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 33.661 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Hoeyberghs
Contactpersoon Johan Huysman
Adres Gompelbaan 24
Postcode 2400
Plaats Mol
Land België
Telefoon +32 (0)14 - 714221 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagehoeyberghs.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbags (voor)
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf R 2.0 TSI 4Motion DSG

bouwjaar 21/05/2021 - eerste eigenaar

1984cc benzine 235 kilowatt

33661 km met onderhoudsboekje

wagen is als nieuw en ongevalvrij

abs, airbags, automatische airco voor en achter, elektrische verstelbare spiegels, verwarmde en inklapbare spiegels, elektrische ruiten voor + achter, licht -en regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, elektronische handrem, navigatiesysteem, adaptieve cruise control, velgen, achteruitrijcamera, park assist, verkeersbordherkenning, dodehoekdetectie, SOS-oproepsysteem, inductieladen voor smartphone, DAB radio-bluetooth, carplay / android auto, boordcomputer, open dak, servo, multifunctioneel stuur, isofix, ...
(voertuigspecificaties onder voorbehoud)

wagen wordt gekeurd voor verkoop, met carpass afgeleverd, onderhoud en 1 jaar volledige garantie

autofinanciering en overname van je wagen is mogelijk en ter plaatse bespreekbaar

onderhoud mogelijk in onze volledige uitgeruste werkplaats, niet alleen voor de verkoop kan u bij ons terecht maar voor de naservice ook, aan betaalbare prijzen

showroom open van maandag tem vrijdag van 8u-18u en zaterdag op afspraak

voor meer info tel 0496/428199

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie