Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion
€ 45.250,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 21-05-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 33.661 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-05-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 33.661 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Hoeyberghs |
Contactpersoon | Johan Huysman |
Adres | Gompelbaan 24 |
Postcode | 2400 |
Plaats | Mol |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)14 - 714221 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagehoeyberghs.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen Golf R 2.0 TSI 4Motion DSG
bouwjaar 21/05/2021 - eerste eigenaar
1984cc benzine 235 kilowatt
33661 km met onderhoudsboekje
wagen is als nieuw en ongevalvrij
abs, airbags, automatische airco voor en achter, elektrische verstelbare spiegels, verwarmde en inklapbare spiegels, elektrische ruiten voor + achter, licht -en regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, elektronische handrem, navigatiesysteem, adaptieve cruise control, velgen, achteruitrijcamera, park assist, verkeersbordherkenning, dodehoekdetectie, SOS-oproepsysteem, inductieladen voor smartphone, DAB radio-bluetooth, carplay / android auto, boordcomputer, open dak, servo, multifunctioneel stuur, isofix, ...
(voertuigspecificaties onder voorbehoud)
wagen wordt gekeurd voor verkoop, met carpass afgeleverd, onderhoud en 1 jaar volledige garantie
autofinanciering en overname van je wagen is mogelijk en ter plaatse bespreekbaar
onderhoud mogelijk in onze volledige uitgeruste werkplaats, niet alleen voor de verkoop kan u bij ons terecht maar voor de naservice ook, aan betaalbare prijzen
showroom open van maandag tem vrijdag van 8u-18u en zaterdag op afspraak
voor meer info tel 0496/428199
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.