Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI DSG Panorama,Camera,Carplay,Lane,Side
€ 39.750,-
Bouwjaar | 07-03-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 17.971 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-03-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 17.971 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf de Bruijn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broeikweg 3 |
Postcode | 2871 RN |
Plaats | Schoonhoven |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 382296 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodebruijn.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Prachtige Golf GTI DSG in nieuw-waardige staat!
Wij zijn een echt familiebedrijf en bestaan al sinds 1934. Sinds 1980 zijn we officieel Volkswagen dealer en Audi, Seat en Skoda specialist voor Schoonhoven en omstreken.
Tip : Kijkt u op onze website www.autodebruijn.nl voor meer informatie over ons bedrijf.
Deze auto wordt afgeleverd inclusief 12 maanden Bovag garantie, onderhoud volgens fabrieksvoorschrift, evt. APK, poetsbeurt en een halve tank brandstof. Alles is inclusief. U betaalt dus geen afleverkosten!
Wij doen er alles aan om de informatie zo compleet en juist mogelijk te houden, echter kunnen hieraan geen rechten worden ontleend. Omschrijvingen van meeruitvoeringen kunnen afwijken.
Wij gaan voor kwaliteit, service en vertrouwen. De Bruijn. Wie anders?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.