vorige 14 van 35.130 volgende

Volkswagen Golf R 4Motion 320pk / Akra/ Panodak/DCC/R Performance / Camera

€ 69.750,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-08-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.417 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

Volkswagen Golf R 4Motion 320pk / Akra/ Panodak/DCC/R Performance / Camera


€ 69.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-08-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.417 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 235 kW (320 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Henk Kuiper Autos
Contactpersoon H. Kuiper
Adres Achthoevenweg 22
Postcode 7951 SK
Plaats Staphorst
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 462754 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.henkkuiper.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

DSG7 Automaat, 4Motion vierwielaandrijving, R-Performance incl. Drift Modus en verhoging van de topspeed, R- Performance uitlaat systeem "AKRAPOVI?", Panoramaschuifdak, 19" Lichtmetalen velgen "Estoril" in zwart, DCC Adaptief sportonderstel instelbaar, IQ Matrix LED Koplampen, met Light-assist en dynamische knipperlichten, IQ LED achterlichten met dynamische knipperlichten, Navigatiesysteem "Discover Pro", incl. streaming en internet, Harman Kardon Soundsysteem (480 watt 12 kanaal versterker en Subwoofer), Spraakbediening, App-Connect (Apple Carplay en Android Auto), ACC Adaptieve cruise control, Lane-assist, Side-assist, Uitparkeer-assistent, Front-assist, Verkeersborden herkenning, Climatronic 3 zones, Gecoat glas vanaf middenstijl 90%, Parkeersensoren voor en achter met optische weergave en achteruitrijcamera, Keyless-go incl. alarminstallatie, Spiegelpakket, Winterpakket (met o.a. stoel- en stuurverwarming), Ambiente sfeerverlichting meerkleurig, Draadloze telefoonlader, Aut. dimmende binnenspiegel, Warmte werende voorruit, Black Style exterieur pakket, Zwarte logo's, Auto heeft aanvullende fabrieksgarantie voor 1 jaar max. 90.000km, *** Prijs incl. afleveringsbeurt en garantie !!! ***...........BEKIJK MEER DAN 100 SPORTIEVE - EN JONG GEBRUIKTE AUTO S OP ONZE WEBSITE.........

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie