Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI 245PK

€ 40.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.930 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI 245PK


€ 40.995,-

Algemeen

Bouwjaar 18-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.930 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Wenters
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Snelliusstraat 32
Postcode 7102 ED
Plaats Winterswijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)543 - 210000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autowenters.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbags (achter)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/35 R19
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.358 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.945 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

NIEUW MODEL | MODEL 2021! Een fantastisch mooie Volkswagen Golf 8 2.0 TSI 180kw/245pk DSG automaat! Dit nieuwe model VW Golf 8 is prachtig geconfigureerd, denk aan de Delfingrau metallic lak, IQ LED Plus verlichting, het Panoramisch glazen schuif-/kanteldak, Verwarmde en geventileerde lederen kuipstoelen en natuurlijk de Virtual Cockpit. De 2 liter sterke 4-cilinder turbomotor levert een vermogen van maarliefst 245pk en 370Nm koppel. Dit gecombineerd met de snel schakelende DSG 7-traps automaat resulteert in een acceleratietijd van 0 tot 100km/h in slechts 6,2 seconden en een topsnelheid van 250km/h. Deze VW Golf wordt geleverd met resterende Volkswagen fabrieksgarantie.

Zoek je een Volkswagen? Dan is de kans groot dat je huidige auto ook een Volkswagen is. Want Volkswagen -rijders zijn de meest merkentrouwe bestuurders. En met een goede reden. Das Auto. Niet voor niks. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. De leren bekleding maakt het interieur helemaal af! Beide verwarmbare voorstoelen hebben een geavanceerde massagefunctie, zodat u ook na een lange rit soepel uitstapt. Net als uw bijrijder. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Qua licht en ruimtelijk gevoel zit het helemaal goed met het elektrisch bediende panoramadak. Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Volkswagen Golf. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Gemakkelijk en veilig is de spraakbediening voor het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem. Daarbij kunt u deze ook bedienen met de knoppen op het stuur. De audio-kwaliteit is geweldig, dankzij de DAB-ontvangst. Smartphones die zonder snoer kunnen opladen halen simpel een volle accu via de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. De kruisend verkeer detectie is

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie