Volkswagen Golf Pack Sport - 1.2TSI - Caméra -ful opt -Highline
€ 13.990,-
Bouwjaar | 23-05-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.192 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-05-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.192 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AUTO40 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue des charbonnages 14 |
Postcode | 6200 |
Plaats | Chatelineau |
Land | België |
GSM | +32 (0)497 - 498907 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Vw Golf 7 Variant - 1.2TSI - 1O5CV - Highline - Extra Ful Options - Caméra de recul - Park assist - Sellerie Sport Alcantara - Essence - Euro5b - Entretiens (Ok) !!
///Tva déductible///
Check up ok
Car-Pass ok
Carnet d'entretien ok de chez (Vw)
Garantie légale de (12)mois pièces et main d'oeuvre.
Courtier en crédit
Financement facile et rapide!!!
Seulement 112.192km Certifié par le car-pass ,
+++ Carnet d'entretien de chez Vw
13.990,00€ avez le passage au c.t + car-pass +
Garantie légale de (12)mois pièces et main d'oeuvre.
Entretien(s) réaliser (Ok) !!
/// Highline
*Boite 6Vitesse - 1.2TSI - Essence - Euro5b
*Etat Show-Room !!
*Alarme Vv2
*Abs
*Anti -carjacking !!
*Asr
*Anti-patinage
*Barre de Toit
*Gps - Navigation - Tactile !!
*Airco ( Climatisation Automatique Bi-zone )
*Accoudoir central
*Carnet d'entretien(s) de chez Vw
*Capteur de pluie !
*Distronic
*Direction Sport en Cuir
*Volant multi - fontions
*Vitre(s) électrique
*Vitre(s) tintée Noir
*Vérouillage central à distance !!
*Ordinateur de bord
*Kit mains libre Phone - Bluetooth !!
*Régulateur de Vitesse - Limitateur de Distance!!
*Radio CD + MP3 + Usb + Aux + Bluetooth + Média
*Rétroviseurs électrique + Chauffants !!
*Radar de recul Av-Arr ++ Caméra de recul !!
*Park assist ++ Caméra de recul !!
*Trappe à ski
*Accoudoir central
*Star&Stop
*Feux Auto !
*Feux de Jour
*Feux anti - brouillard
*Sellerie Sport Alcantara
*Sellerie Confort Lombaire !!
*Pack éclairage !!
*Esp
*Jantes Alliage Sport (Vw)
* Isofix
*
Texte sous réserve d'erreurs typographique NON CONTRACTUEL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.