Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Highline | Voorstoelen Verwarmd | Navigatie | Trekhaak |
€ 11.945,- incl. BTW
Bouwjaar | 19-03-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 200.287 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Highline | Voorstoelen Verwarmd | Navigatie | Trekhaak |
€ 11.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-03-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 200.287 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BCS / Autobedr. Rene Sypersma |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hemmen 27 |
Postcode | 9206 AG |
Plaats | Drachten |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 510305 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.renesypersma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Hierbij bieden wij u deze prachtige Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Highline aan.
Deze auto verkeerd in uitstekende staat en rijdt en schakelt perfect.
Wilt u meer informatie over deze auto? neem dan gerust contact met ons op.
Hierbij de optielijst vanaf fabriek:
2-lagen mica
8 luidsprekers
Bandenreparatie-set
Bediening verlichting automatisch
Binnenspiegel automatisch dimmend
Blue motion
Chroom-pakket
Climatronic
Grootlicht-assistent
Knie-airbag
Licht-/Regensensor
Middenarmsteun voor
Mistlampen
Multifunctioneel stuurwiel
Parkeerhulp voor/achter
Snelheidsbegrenzer
Stoelen voor verwarmd
Stop/start-systeem
Wisselbak 6-versnellingen
= Bedrijfsinformatie =
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK.
De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens wordt de auto altijd afgeleverd met een vloeistof inspectie.
Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Wij rekenen € 100,00 afleverkosten, deze kosten zitten al verwerkt in de prijs van de auto.
Autobedrijf Rene Sypersma BV is een dynamisch BOSCH CARSERVICE en BOVAG autobedrijf. Prima service, correct, plezierig en deskundig geadviseerd worden is ons motto. Wij hanteren zeer scherpe prijzen en zijn aangesloten bij de NATIONALE AUTOPAS. Kom, kijk vergelijk en u slaagt bij Autobedrijf René Sypersma. Kijk voor een complete fotoreportage: WWW.RENESYPERSMA.NL
Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk of uw boot, motor, caravan, scooter of camper. Bent u niet in staat gedurende openingstijden langs te komen, dan kunt u ook een afspraak maken om 's avonds langs te komen. Uiteraard is deze auto ook te financieren. Bel voor meer informatie naar: 0512-510305.
Autobedrijf René Sypersma BV
De Hemmen 27
9206 AG Drachten
0512-510305
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.