Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Business /NAVI/PDC/Adaptive Cruise/Climate/Sportstoelen/PDC/Massage/Apple carplay/DAB+/Stoelverw./NAP 1e eig
€ 16.895,- incl. BTW
Bouwjaar | 18-10-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 93.239 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Business /NAVI/PDC/Adaptive Cruise/Climate/Sportstoelen/PDC/Massage/Apple carplay/DAB+/Stoelverw./NAP 1e eig
€ 16.895,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 18-10-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 93.239 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VakgarageTilburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dragonstraat 20-23 |
Postcode | 5044 HR |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 4672815 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragetilburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Inhoud laadruimte: 605 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (€ 1.295): 12 maanden BOVAG garantie inclusief minimaal 1 jaar APK, Afleveringsbeurt en 1 jaar vakgarage Pechhulp! onbeperkt aantal kilometers!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- Huisgarantie 6 maanden (€ 795): 6 maanden Huisgarantie inclusief minimaal 1 jaar APK, Afleveringsbeurt en 1 jaar Vakgarage pechhulp! Max. 10.000km!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- Huisgarantie 3 maanden (€ 595): 3 maanden huisgarantie inclusief minimaal 1 jaar APK, Afleveringsbeurt en 1 jaar Vakgarage pechhulp! max. 5000km!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- Afleveringsbeurt + APK (€ 295): Afleveringsbeurt + minimaal 1 jaar APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Nette Dealer onderhouden Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Business met Navigatie, Airco, Climate control, Adaptive cruise control, parkeersensoren voor + achter, LED-dagrijverlichting, Alcantara/Stoffen bekleding, 16 inch licht metalen velgen, Centrale deurvergrendeling met 2 afstandsbedieningen, Elektrische ramen voor + achter, Elektrisch verstel + verwarmbare buitenspiegels, Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met massage functie, Lendensteun verstelling, Sportstoelen, Lederen stuur + versnellingspook, Lichtsensor, Spraakbediening, Radiobediening op het stuur, Pianolak afwerking interieur, Stoelverwarming, Apple carplay, Android auto, Mirrorlink, DAB+, Bluetooth telefoon functie, START/STOP systeem, Bekerhouders voor + achter, Armsteun voor + achter, Automatisch dimmende binnenspiegel, Elektrisch parkeerrem, ISOFIX en een Nationale autopas! 1e eigenaars auto!
Bekijk voor het volledige aantal foto's van deze Golf Variant onze website!
= B
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.