Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI 110pk Highline Trekhaak Navigatie Comfort stoelen

€ 14.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-06-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.922 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI 110pk Highline Trekhaak Navigatie Comfort stoelen


€ 14.850,-

Algemeen

Bouwjaar 16-06-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.922 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van der Ploeg BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koarteloane 70
Postcode 9298 RJ
Plaats Kollumersweach
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)511 - 441250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-vanderploeg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI 110pk Highline * Trekhaak * Navigatie * Comfort stoelen

Dealeronderhouden Nederlands geleverde Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI 110pk Highline uitvoering voorzien van comfort stoelen met uitschuifbare voeten ondersteuning, navigatiesysteem, trekhaak, lichtmetalen velgen, parkeersensoren voor en achter met sonische weergave, achteruitrij camera, cruise control, climate control, metallic lak etc. Afleveringskosten 495,-

Algemene gegevens

Kenteken: JR-163-P
Tellerstand: 129922 KM
Carrosserievorm: Station
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2016
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Blauw Metallic
Kleurnaam: H5X Night Blue Metallic
Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden

Technische gegevens

Motorinhoud: 1198 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 81 kW / 110pk
Koppel: 175Nm
Ledig gewicht: 1194 kg
Max. trekgewicht: 1300 kg
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Acceleratie (0-100 km/h): 10.4 seconden
Topsnelheid: 196 km/h
Gemiddeld verbruik (gecombineerd): 5.1 l/100km

Functionaliteit

Lengte (cm): 456 cm
Breedte (cm): 180 cm

Financiële gegevens

Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 27282 (incl. 21% BTW, incl. BPM)
BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar



Opties en accessoires:

Pakket: Executive pakket

- Alarm klasse 3
- Apple Carplay/Android Auto
- DAB
- Navigatiesysteem full map

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor voor en achter
- Trekhaak
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Afleveringskosten 495 euro
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Kleur grijs
- Knie airbag(s)
- Passa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie