vorige 24 van 35.374 volgende

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Business Edition | 18 LM | Cruise | Airco | Sensoren

€ 9.445,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-09-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 152.570 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Business Edition | 18 LM | Cruise | Airco | Sensoren


€ 9.445,-

Algemeen

Bouwjaar 25-09-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 152.570 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Auto Nol
Contactpersoon Arnold
Adres Tabaksplanter 4a
Postcode 3861 SH
Plaats Nijkerk Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 2465517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autonol.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2015 - jan 2016
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.194 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Auto Nol 3 maanden garantie (€ 395): Deze prijs is inclusief: Nieuwe APK, Kleine onderhoudsbeurt, 3 maanden Auto Nol garantie op draaiende delen van motor en versnellingsbak.
- Auto Nol 6 maanden garantie (€ 695): Deze prijs is inclusief: 6 maanden Auto Nol garantie (volledige garantie), Afleveringsbeurt, Nieuwe APK.
- Bovag garantie (€ 1.250): Deze prijs is inclusief: 12 maanden BOVAG garantie, Afleveringsbeurt Nieuwe APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Kijk voor een volledige fotoreportage op www.AutoNol.nl
Whatsapp: 06- 83834668

Een hoge mate van degelijkheid, uitstekende wegligging en veel comfort; het zijn unieke eigenschappen waarmee Duitse auto's zich onderscheiden. Dat geldt ook voor deze Volkswagen Golf Variant uit 2014 die 152570 kilometer op de teller heeft staan. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf Variant. Het is een goed onderhouden auto, de onderhoudshistorie is bekend. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! Climatronic airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Terwijl u stuurt, kunt u het audiosysteem bedienen met de knoppen onder uw vingertoppen. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat ond

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie