Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline Airco AUT NAVI I.Z.G.S
€ 4.450,-
Bouwjaar | 20-11-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 241.898 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-11-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 241.898 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Emcoos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veilingweg 38 |
Postcode | 3034 KB |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4668190 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.emcoos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
PROEFRIJDEN UITSLUITEND OP AFSPRAAK. I.V.M DRUKTE GRAAG BELLEN VOOR AFSPRAAK
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline * Airco * AUT * NAVI * I.Z.G.S
- Kenteken: 82-KHG-9
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 08-10-2024
- Tellerstand: 241898 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAX
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1306 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Pakket: Executive pakket
- Autotelefoon voorbereiding
- CD-wisselaar
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 16"
- Trekhaak
Infotainment
- Audio-navigatiesysteem
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
INRUIL MOGELIJK
ALLE KEURINGEN ZIJN TOEGESTAAN
VOOR MEER INFORMATIE EN VRAGEN BEL GERUST 010-4668190
PROEFRIJDEN UITSLUITEND OP AFSPRAAK. I.V.M DRUKTE
GRAAG BELLEN VOOR AFSPRAAK
RIJDT EN SCHAKELT ZEER GOED
ABSOLUUT IN ZEER GOEDE STAAT
AIRCO
AUTOMAAT
NAVIGATIE
CRUISE CONTROL
STUURBEKR.
STUUR SCHAKELING FLIPPERS
ZEER NETTE BEKLEDING
ELEKT. RAMEN VOOR EN ACHTER
CENTRALE DEURVERGRENDELING OP AFSTAND
TREKHAAK
ALLE SLEUTELS EN BOEKJES COMPLEET
Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
Autobedrijf Emcoos
Veilingweg 38
3034KB Rotterdam
010-4668190
info@emcoos.nl
Openingstijden: Ma T/M Za 9.00 uur tot 18.00 uur
www.emcoos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.