Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline 150 pk | Navigatie | Panorama dak | Climate Control
€ 14.925,-
Bouwjaar | 27-08-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.590 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline 150 pk | Navigatie | Panorama dak | Climate Control
€ 14.925,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-08-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.590 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Autobedrijven Occasion Centrum Moordrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westbaan 110 |
Postcode | 2841 MC |
Plaats | Moordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 7384400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2015 - mrt 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 180 x 152 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.253 kg
Laadvermogen: 637 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Neem plaats in de cockpit, start de motor en voel het vermogen. Met deze sportieve Volkswagen Golf Variant hebt u altijd de controle. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf Variant, bijvoorbeeld. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Rijden met pit? Geen punt! De sportstoelen geven steun en stevigheid! Een heerlijk zonnetje, of indrukwekkende wolkenpartijen? Bekijk ze onbelemmerd door het elektrisch bediende glazen panoramadak. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, aluminium dakrailing, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Met behulp van de achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide handen aan het stuur houdt. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem met harde schijf. U verwacht natuurlijk climatronic airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van multifunctioneel lederen stuur, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf Variant samen. Bij concentratieverlies van de bestuurder geeft vermoeidheidsherkenning automatisch een waarschuwingssignaal. Hill hold control houdt de handrem vast op een helling. Wegrijden was nog nooit zo gemakkelijk.
Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met BOVAG Garantie. We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op?
= Bedrijfsinformatie =
Belangrijk om t
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.