Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline BlueMotion Automaat
€ 6.250,-
Bouwjaar | 31-08-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.122 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.122 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Floriande Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lisserdijk 347A |
Postcode | 2165 AC |
Plaats | Lisserbroek |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43765528 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.floriandeautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.171 kg
Laadvermogen: 619 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Floriande Auto's , uw Mobiliteitspartner.
Kijk op WWW.floriandeautos.NL voor meer occasions met een uitgebreide fotoreportage.
Wij bieden onze auto's aan tegen scherpe rijklaar prijzen . (Geen afleveringskosten)
De voordelen van Floriande Auto's :
o Kopen en dezelfde dag rijden
o Bezorging mogelijk door heel Nederland
o Rijklaar prijzen, Incl geldige APK, afl.controle.
o Bekende onderhoud historie
o Geen afleverings kosten
o Km. Standen (NAP) en bouwjaren gegarandeerd
o Inruil altijd mogelijk
o De hoogste kwaliteit voor een scherpe prijs
o Keuze uit aanvullende garantie en onderhoud pakketten
Wij rekenen met scherpe tarieven voor particuliere en zakelijke financiering.
Door onze werkwijze heeft u altijd de zekerheid van een goed onderhouden auto, met een gegarandeerde km. stand.
Bezichtiging alleen op afspraak! Wij zijn van maandag tot zaterdag telefonisch bereikbaar van 09:00 t/m 19:00 uur.
Deze advertentie is met veel zorgvuldigheid opgemaakt. Toch kan het zo zijn dat er door de complexiteit opties over het hoofd worden gezien, of per ongeluk worden aangevinkt. Controleer zelf altijd goed welke opties voor u belangrijk zijn. Op deze internet advertentie kan namelijk nooit aanspraak worden gemaakt.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunnen aan deze advertentie geen rechten worden ontleend !!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.