Volkswagen Golf 1.2 TSI//STARSTOP/SIEGE CHAUFFANTE/JANTES/GARANTIE
€ 10.990,-
Bouwjaar | 18-11-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-11-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Meilleure Occas |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue de Couillet 165 |
Postcode | 6200 |
Plaats | Chatelineau |
Land | België |
GSM | +32 (0)474 - 519560 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
!!!!VENEZ COMPAREZ VOTRE VEHICULE CHEZ MEILLEURE OCCAS!!!
!!! SUPERBE VOLKSWAGEN GOLF6 BOITE AUTOMATIQUE EN PARFAITE
!!!ETAT DE L'ANNEE 2012
!!! ETAT IRREPROCHABLE INTERIEUR COMME EXTERIEUR!!
!!! AUCUN FRAIS A PREVOIR!!!!
!!!12 MOIS DE GARANTIE PIECES ET MAINS D' OEUVRE
!!!LE VEHICULE A SEULEMENT **129.000KM** JUSTIFIER DUN CAR-PASS!!
!!!FINANCEMENT POSSIBLE SUR PLACE!!!
!!!ENTRETIEN ET CHECK-UP COMPLET DU VEHICULE AVANT LIVRAISON!!
!!!VISIBLE 7/7!!!
***OPTIONS**
ABS
Airbag avant
Airbag conducteur
Airbag passager
Anti-démarrage
Anti-patinage
Direction assistée
ESP
Feux anti-brouillard
Isofix
Système de contrôle de la pression pneus
Système de détection de la somnolence
Verrouillage centralisé
Verrouillage centralisé avec télécommande
Jantes alliage
Bluetooth
CD
MP3
Ordinateur de bord
Radio
Accoudoir
Capteurs d'aide au stationnement arrière
Capteurs d'aide au stationnement avant
Climatisation
Climatisation automatique
Détecteur de lumière
Détecteur de pluie
Rétroviseurs latéraux électriques
Sièges arrières 1/3 - 2/3
Sièges chauffants
Start/Stop automatique
Système de navigation
Vitres électriques
Vitres teintées
Volant en cuir
---- REPRISE POSSIBLE DE VOTRE VEHICULE -----
LE PRIX 10.990 EURO AVEC UNE GARANTIE DE 12 MOIS PIECES
ET MAINS D OEUVRE....
Tous nos véhicules sont fournis avec un carnet d'entretien suivit a l'agence en temps et en heure et avec un car-pass pour certifier les kilomètres réel du véhicule...
POUR PLUS D'INFOS N'HESITEZ PAS A ME CONTACTEZ AU 0474 51 95 60
°HORAIRE :
° Du lundi au samedi de O9h00 à 18h0O
° Dimanche sur rendez-vous de 1OhOO à 18hOO
****WWW.MEILLEUREOCCAS.BE****
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.