Volkswagen Golf 2.0 GTi Edition35 Aut. 300PK Navigatie

€ 12.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.187 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 173 kW (236 pk)

Volkswagen Golf 2.0 GTi Edition35 Aut. 300PK Navigatie


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.187 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 173 kW (236 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam de Bruyn Auto's V.O.F.
Contactpersoon Henk de Bruyn
Adres Winkelhaak 3
Postcode 5111 PX
Plaats Baarle - Nassau
Provincie
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5077616 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 28588387 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.henkdebruynautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

nette goed onderhouden org. nederlandse Volkswagen Golf GTi Edition35 Automaat ( DSG ) met 300 PK sterke motor boekjes en NAP aanwezig ! met Navigatie Cruise control radio/cd/bluetooth Leder multi/sportstuur incl.schakelflippers Airco/Clima gescheiden voor en achter middenarmsteun/Leder sportstoelen met half Leder bekleding zwarte hemel voor en achter El.ramen El.bedienbare en verwarmde buitenspiegels Centr.deurvergrendeling met afst.bediening Licht en regensensor Privacyglass dagrijverlichting dakspoiler in carrosseriekleur Xenon koplampen mistlampen 18 inch LM velgen voor en achter sportbumper in carrosseriekleur zijskirts in carrosseriekleur prjs is incl . afl.beurt voor meer informatie 0628588387

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie