Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline
€ 1.950,-
Bouwjaar | 11-06-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 367.496 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 367.496 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zonner |
Contactpersoon | Mehmet Guneser |
Adres | techniekweg 15 |
Postcode | 8304 AW |
Plaats | Emmeloord |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52111156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfzonner.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
* 1 cilinder slaat over, waarschijnlijk compressie verlies!
* auto rijdt verder gewoon goed
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline
- Kenteken: 21-LPD-7
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- Tellerstand: 367496 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAX
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1326 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
* Wij bieden deze auto aan inclusief het Standaard Afleverpakket, deze bestaan uit: een technische inspectie, minimaal 5 maanden APK, tenaamstellings- en registratiekosten.
* Om een goed beeld te krijgen van deze auto lijkt het ons verstandiger eerst de auto te komen bekijken
* Scherp afgeprijsd prijs is gebaseerd op verkoop zonder inruil
* Aangegeven bedrag is vaste meeneem prijs
* Wij berekenen geen afleveringskosten
* Inruil mogelijk alleen met handelsprijzen
* Zolang er niet staat 'verkocht' of 'gereserveerd' is deze auto nog beschikbaar
* ALLEEN SERIEUZE BERICHTEN KRIJGEN ANTWOORD/REACTIE !
* Voertuig tenaamstelling kan ook op zondag en s'avonds!!!
* Om teleurstelling te voorkomen even informeren of de auto aanwezig is alvorens te komen kijken!!
* Wij verzorgen ook voor export documenten
* Ook bent u welkom bij ons voor uw overige reparatie & werkzaamheden.
* Op alle aangeboden voertuigen zijn opties, schrijf- en tekstfouten voorbehouden
Autobedrijf Zonner
Techniekweg 15
8304 AW Emmeloord
0652 1111 56 / 0527 613389
www.autobedrijfzonner.nl
Autobedrijf Zonner
techniekweg 15
8304aw emmeloord
0652111156
0527613389
www.autobedrijfzonner.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.