Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance AUTOMAAT / TREKHAAK / ADAPTIVE CRUISE CONTROL / STOELVERWARMING / NAV / BLUETOOTH / PARKEERSENSOREN VOOR&ACHTER
€ 28.950,-
Bouwjaar | 06-02-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.769 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance AUTOMAAT / TREKHAAK / ADAPTIVE CRUISE CONTROL / STOELVERWARMING / NAV / BLUETOOTH / PARKEERSENSOREN VOOR&ACHTER
€ 28.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-02-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.769 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bosch Car Service Van Kuyk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Fok 3 |
Postcode | 1742 PC |
Plaats | Schagen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)224 - 212577 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 427 x 179 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Internet meeneemprijs (inbegrepen):
Geldige APK
Ca. 10 liter brandstof bij benzine auto's
Volle accu lading bij elektrische auto's
Auto compleet gepoetst
NAP / RDW tellerrapport
Tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
- Full Service Cat. Groot en Exclusief (€ 1.295 meerprijs):
Distributieriem vervangen (indien nodig)
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
Geldige APK ( min. 12 maanden )
Volle tank brandstof
Auto gepoetst compleet
Airco controleren en afvullen
Pechhulp Nederland dekking
NAP / RDW tellerrapport
Tenaamstellen
Vervangend vervoer tijdens garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Internet meeneemprijs"): BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Stijlvolle vormgeving, een comfortabel en ruim interieur, een onderstel dat alle wegen en omstandigheden aankan en een motor die topprestaties levert bij een bescheiden brandstofverbruik: deze Volkswagen Golf heeft het allemaal. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, trailer assistent, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Onderweg kunt u veilig genieten van het audio-installatiesysteem. Want in deze Volkswagen bedient u het vanaf het stuurwiel. Nieuwe smartphones hebben geen snoeren me
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.