Volkswagen Golf 1500tsi

€ 21.100,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-01-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 44.393 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.500 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf 1500tsi


€ 21.100,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-01-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 44.393 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.500 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Patrick Dierckx bv
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Geelseweg 70
Postcode 2250
Plaats Olen
Land België
GSM +32 (0)475 - 374548 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autosdierckx.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Noodreservewiel (5-gats)
Lederen multifunctiestuurwiel
Bevestiging kinderzitje voor bijrijderszijde
Achterbankzitting ondergedeeld, rugleuning gedeeld neerklapbaar, met middenarmsteun
Met uitwijkassistent met afsla-assist
Centrale vergrendeling
Zelfdimmende veiligheidsbinnenspiegel
Airbag voor bestuurder en bijrijder, met uitschakelbare bijrijderairbag
Buitenspiegelhuis en diverse aanbouwdelen in carrosseriekleur
Buitenspiegels met geheugenfunctie, elektrisch verstelbaar, apart verwarmbaar
Snelheidsbegrenzingssysteem
Anti-diefstalalarm met interieurbewaking, noodsirene en wegsleepbeveiliging
12 V stopcontact in bagageruimte
Bandenspanningscontrole
Lendensteun, handmatig verstelbaar in rugleuning van voorstoelen
Parkeerhulp voor en achter
Ohne Lichtassistent
Led-koplampen, richtingsaanwijzer met gloeilamp
Front assist met waarschuwen en remmen voor voertuigen, voetgangers en fietsers
Ruitenwisserintervalschakeling met licht-/regensensor
Luidsprekers, voor- en achterin
Automatische afstandsregeling (met follow to stop) en snelheidsbegrenzer
Led-achterlicht
Dagrijverlichting met hulprijverlichting en coming-home-functie (automatisch)
Mirror Link
Comfort telefonie
Lichtmetalen velgen 7J x 16
Vermoeidheidsherkenning
Radio Composition Colour (MIB3 8,25" touchscreen)
Climatronic
Comfortstoelen voor
Chroompakket
Extern, usb type-C bus en laadbus(sen)
Sfeerverlichting buiten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie