Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline | PDC | Stoelverwarming |

€ 15.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-11-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.779 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline | PDC | Stoelverwarming |


€ 15.500,-

Algemeen

Bouwjaar 11-11-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 81.779 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Peerdeman
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bedrijfsweg 8
Postcode 1613 DX
Plaats Grootebroek
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)228 - 514156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservicepeerdeman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2017 - sep 2018

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.137 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Bij het ontwerpen van de Volkswagen Golf stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Er is stoelverwarming aanwezig in deze auto. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Een andere zender kiezen. Het geluid harder of zachter zetten. Met de audiobediening op het stuurwiel bedient u de radio veilig met uw handen aan het stuur. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. Parkeerplekken worden er niet ruimer op. Maar met de aanwezige parkeersensoren krijgt u deze Volkswagen Golf zonder problemen op z'n plaats. De uitrusting van deze Volkswagen is met lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Bij een gevaarlijke situatie is remmen essentieel. De Brake Assist haalt het maximum uit de remcapaciteiten van deze Volkswagen Golf.

Kenteken: T-986-XT.
Km stand: 81779.

Onderhoudshistorie en Kilometer registratie aanwezig!

Als u nieuwsgierig bent naar deze Volkswagen Golf, neem dan snel contact met ons op.

= Bedrijfsinformatie =

Whatsapp nummer : 0621300437 (bereikbaar van 8.00 tot 21.00 7 dagen in de week)

Voor de volledige foto reportage zie onze internetsite.

Let op dit is de meeneemprijs!

Afleverpakket € 595,-

Hiervoor krijgt de auto een onderhoudsbeurt volgens schema, minimaal 1 jaar APK, volledige BOVAG garantie, minimaal een halve tank brandstof en wordt de auto comple

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie