Volkswagen Golf 1.5 TSI United+ Full,Navigatie+Apple-CarPlay+Vitrual+Stoel-Verw+Privacy-Glass = NOVEMBER 2020
€ 23.999,-
Bouwjaar | 11-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 18.694 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 TSI United+ Full,Navigatie+Apple-CarPlay+Vitrual+Stoel-Verw+Privacy-Glass = NOVEMBER 2020
€ 23.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 18.694 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ard Butter B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Appelmarkt 2 |
Postcode | 1681 PE |
Plaats | Zwaagdijk-Oost |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)228 - 563222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ardbutter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 214 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.206 kg
Laadvermogen: 594 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
** ALTIJD DE BESTE KWALITEIT VOOR DE SCHERPSTE PRIJS !!! **
WIJ WERKEN MET VASTE PRIJZEN!
Door ons ingekocht,
Volkswagen Golf 1.5 TSI United in Parelmoer wit. Er zijn twee sleutels aanwezig en de auto staat op 4 All-season banden.
Dit betreft de United met zeer veel opties, zoals onder andere : Draadloze Apple Carplay / Android Auto, voorstoel en stuurwiel verwarming, Vitrual Cockpit, Parkeerhulp met sensoren voor en achter, Dode hoekdetectie, Adaptieve cruise control met lane assist, Volledige LED verlichting rondom, enzovoort.
Deze Golf is uitgevoerd met de 1.5 TSI Benzine motor variant met 131 PK en 200 NM met 6 versnellings handgeschakelde versnellingsbak.
De prijs inclusief 6 maanden Autobedrijf Ard Butter garantie en afleveringspakket is : € 24.599 ,-
De prijs met 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak en zonder groot onderhoud : € 23.999,-
Tegen een meerprijs van € 599,- kunnen wij deze mooie auto leveren inclusief groot onderhoud, aircoservice, poetsbeurt en nieuwe APK !
= Bedrijfsinformatie =
-Op 2e Pinksterdag zijn wij gesloten-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.