Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI 150 pk Highline Business R | Navi | Clima |

€ 18.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-08-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.040 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI 150 pk Highline Business R | Navi | Clima |


€ 18.999,-

Algemeen

Bouwjaar 23-08-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.040 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Bourguignon
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Brege 4
Postcode 9101 PW
Plaats Dokkum
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)519 - 228090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bourguignon.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2017 - sep 2018
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 152 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Voor je gezin, je werk of gewoon lekker voor jezelf: een onvervalste Volkswagen. Das Auto. Deze Volkswagen Golf Variant is uitgevoerd met R-Line styling en oogt dus supersportief. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf Variant, bijvoorbeeld. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Rijden met pit? Geen punt! De sportstoelen geven steun en stevigheid! U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, aluminium dakrailing, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Duik in de digitale wereld van mobiliteit waar alles wat u nodig heeft voor een comfortabele en veilige rit, wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De meest gebruikte voertuigfuncties laten zich met behulp van uw stem bedienen. Deze Volkswagen Golf Variant is 'connected'. Belangrijke functies worden permanent gemeten en zijn uit te lezen via een speciale app, ook op afstand. Het full map navigatiesysteem brengt u soepel en vlot naar uw bestemming. Extra opties op deze auto zijn: achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, DAB ontvangst, parkeersensoren achter, regensensor en automatisch dimmende binnenspiegel.

In de Volkswagen Golf Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding en vermindert de gevolgen van een ongeval. Op lange ritten voorkomt de vermoeidheidsassistent dat uw concentratie afneemt. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. Maak nu een afspraak voor een p

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie