vorige 22 van 35.301 volgende

Volkswagen Golf Variant 1.6-16V Airco ,Trekhaak

€ 1.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-12-2002
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 276.957 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.6-16V Airco ,Trekhaak


€ 1.750,-

Algemeen

Bouwjaar 20-12-2002
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 276.957 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Willem Van der heide
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leechlan 7
Postcode 9005 XT
Plaats Wergea
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40925708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf Variant 1.6-16V Airco ,Trekhaak


- Kenteken: 51-LG-GX
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 18-08-2024
- Tellerstand: 276957 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2002
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1595 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BCB
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1229 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Dakrails
- Getint warmtewerend glas
- Trekhaak

Infotainment

- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Elektronische remkrachtverdeling


De golf is in goede staat
net grote beurt gehad + distributie riem
historie aanwezig

Inruil mogelijk 

( allen open op afspraak )

Willem Van der heide
Wergea
0640925708
wvdhautos@outlook.com



We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie