Volkswagen Golf 2.0 FSI INRUIL KOOPJE |Airco|Trekhaak| Deuk
n.o.t.k.
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-06-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 305.793 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-06-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 305.793 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | O & D Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ceresweg 3b |
Postcode | 8938 BG |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87589380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Door inruil Verkregen Volkswagen Golf 2.0 FSI Comfortline uit 2005 ,Auto rijd en schakelt voor zover wij weten prima! Deuk zijkant
Volkswagen Golf 2.0 FSI INRUIL KOOPJE |Airco|Trekhaak| Deuk!
- Kenteken: 47-RL-VV
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 305793 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: groen
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BLX
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1217 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Lichtmetalen velgen 17"
- Sportvelgen
- Trekhaak
Infotainment
- AUX
- Audioinstallatie met CD-speler
- Bluetooth Audio
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- USB
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Hierbij bieden wij deze Volkswagen Golf 2.0 FSI Comfortline uit 2005 aan ! De auto heeft hier en daar wat gebruik sporen en een Deuk in de zijkant ( Zie Fotos ! ) Auto rijd en schakelt verder voor zover wij weten wel goed ! De Volkswagen is van de week bij ons ingeruild en hebben er verder geen aandacht aan besteden ! Mag dus zo weer weg zoals die binnen gekomen is ! Verder heeft de auto een Bluetooth Radio , AUX , USB , 17 Inch Sportvelgen , 6 Bak , Elektrische Ramen Voor , Airco , Centrale Deurvergrendeling op Afstand en nog veel meer !
voor verdere vragen en info kunt u ons altijd bellen ! Om teleurstelling te voorkomen graag bellen voordat u de auto komt bekijken. hierdoor kunnen wij u garanderen dat deze auto nog op voorraad is.
O & D Auto's
Ceresweg 3b
8938BG Leeuwarden
+31687589380
o.d-autos@hotmail.com
Wij zijn dagelijks bereikbaar op telefoon nummer 0687589380 , Bij geen gehoor of na 21:00 kunt u ons ook op deze telefoon nummer een whatsappje sturen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.