Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Trendline BlueMotion 2014 DSG Automaat NAP.

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-01-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.899 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Trendline BlueMotion 2014 DSG Automaat NAP.


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 15-01-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.899 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AZ Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dorpstraat 1029A
Postcode 1566 JD
Plaats Assendelft
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30606666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website WWW.AZAUTOBEDRIJF.NL
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.373 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal

Wij heten u graag van harte welkom bij AZ autobedrijf.

Schitterende Volkswagen Volkswagen Golf 1.6 TDI Highline.

DSG Automaat.

Km.Stand: 139.000 NAP-PAS

NL Auto.

NW APK tot 2024.

NAP-PAS.

DSG AUTOMAAT,

Volledig VW dealer onderhouden.

Airco,
DSG,
Stuurbekrachtiging,
Bluetooth handsfree bellen en muziek luisteren.
Elektrische Ramen.
Airbag bestuurder en passagiers stoelen.

Inruil van uw huidige auto is ook mogelijk.

De beste optie voor inruil, dat u een bezoek brengt in onze showroom om de juiste prijs indicatie vast te stellen.

Wij houden geen auto's vast zonder bezichtiging en aanbetaling.

AZ autobedrijf is RDW erkend bedrijf, en aangesloten bij Nationale Auto Pas.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie