Volkswagen Golf 1.6 TDi + DSG + Highline + CUIR + KeyLess + GPS

€ 17.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-03-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 78.825 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.6 TDi + DSG + Highline + CUIR + KeyLess + GPS


€ 17.990,-

Algemeen

Bouwjaar 28-03-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 78.825 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Dewilde Motor & Co
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres 707 Chaussée de Mons
Postcode 1070
Plaats Anderlecht
Land België
Telefoon +32 (0)2 - 5211713 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

VW GOLF Variant 1.6 CRTDi (110cv)
1er propriétaire - Voiture Belge - Euro 6b
78.825 Km certifiés CarPass - 03/2017
Boite de vitesse automatique DSG
Climatisation automatique 2 zonesNavigation EuropeRadio CD/MP3/USBTéléphone BluetoothVolant cuir multifonctionSellerie CUIR noir + chauffantRégulateur de vitesseCapteur parking avant/arrièreCapteur pluie et lumièreVitres surteintées arrièresJantes alu 16''Rétroviseurs rabatables électriquementRoue de secoursAcces comfort (démarage/ouverture clé en poche)
€ 17.990 TVA Comprise / BTW in
avec garantie légale 12 mois, controle technique & carpass
keuring, carpass & garantie 12 maanden inclusief

Extension de garantie avec assistance possible jusqu'à 24 mois !

www.DewildeMotor.be (FR-NL-ENG)
De père en fils depuis 1954 !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie